Vrijdag, 8 Juli 2011: De achtertuin deze avond

Erik EsteieAlgemeen2 Comments

Deze foto is in scene gezet, ik heb een statief gebruikt en de timer van de camera…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *